Wat een frustratie afgelopen week! De hele week telefoon op zak, in de hoop dat ze zouden bellen voor een afspraak bij de psychiater, maar het bleef akelig stil. 

Afgelopen vrijdag, een week nadat ik met mijn revalidatiearts had gesproken, besloot ik wederom naar de secretaresse van RvA Entree te bellen. Deze keer kreeg ik een aardige meewerkende en vooral meedenkende dame aan de lijn! Wat een verschil! Ik legde wederom uit waar ik voor belde en dat ik voor een eenmalig consult belde en niet voor een traject behandeling. Nadat ze het een en ander had uitgezocht en doorgelezen vertelde ze me dat dit foutief is ingedeeld en dat de verwijzing eigenlijk van de huisarts had moeten komen. Ik legde haar mijn frustratie uit, 1,5 maand wachten en 5 keer met een kluitje in het riet te worden gestuurd en nu dit? 

Gelukkig wilde ze zelf contact opnemen met mijn arts om informatie te vragen en te kijken of het op deze manier ook zou kunnen. Toen ik ophing bedacht ik me geen moment en belde zelf direct naar de secretaresse van mijn arts. Ze wist direct waar ik voor belde en vertelde me dat ze al een week bezig was om te proberen of mijn arts contact kon hebben met de psychiater van dienst om mijn casus toe te lichten. Dit was dus nog niet gelukt. Ik vertelde mijn verhaal aan haar en zij besloot direct in de telefoon te klimmen en contact te leggen met zowel mijn arts als met RvA. Een goed uur later werd ik gebeld dat er contact is geweest en dat er even duidelijk is gemaakt dat er heel veel fout is gegaan en dat dit moest worden opgelost. Een spoedverwijzing, mailtjes en telefoontjes verder kreeg ik later op de dag een excuus telefoontje van RvA en dat er plek was voor een consult op donderdag 17 februari om 12.00 uur. 

Eindelijk… het is dus gelukt!

Nu hopen dat dit loopt zoals het hoort zodat alles zo snel mogelijk richting vaatchirurg kan.